
|
Hello There
![]() Love
![]() |
pelik -.-
Wednesday, February 9, 2011 |
hari nie aku nk citew sal cikgu account aku bley tak ? waahh ! hampeh pnye bdk , xpdn dgn spm nk ktuk cikgu kn ? HAHA .. alaaa , sory ckgu . hari nie ckgu pelik sgt ouhh . so mst laa kna cerita .. :p . oke , kteorng da lme tak bljar ouhh . sbb asik cuti j memanjang . haiyaaa , == . da laaa , saya tgh SEMANGAT nk blajr tp asik xdpt j . hohoh , lantak laa . xde la stress sgt kn ? :D . td cikgu msok j kelas , lnsung xtnye sal keje skolh ouhh . lupa kott , tp mcm mustahil j nk lupa sal keje sklah sbb ckgu nie mmg wajib laa tnye sal hw dyee . lau tk siap dye kn blablabla smpi naek LEBAM telinga nie . HAHA . then td dye tbe2 caring gler kt bdk laki ouh , sbb ape pown xthu laa . da bljar to , fazira bley plk bg surt kt cikgu ckp yg sore cikgu kelakar , HAHAAH . tp mmg kelakar pown . mcm sore ITIK . hohohoh . jaat kn kteowng . :p . hee .. tp ntah laa . cikgu mcm agk pelik laa ari niee . myb sbb dye sakit mulut kot . dye mls nk mara kn , so dye bruk laa lwak bodo . HAHA . p/s: cikgu , selalu2 laa sakit mulut taww . baru best nk blajar . HAHA . xpyh nk dgr ckgu mmmbebel -.- . |