
|
Hello There
![]() Love
![]() |
terasa bodoh -.-
Thursday, April 14, 2011 |
hey , tbe2 aku terasa bodoh sbb prcaya kt kau . huh ! kenapa laa aku bole knal orng mcm kau . tk sngka kau mmg pndai mnipu . tahniah sekali lg untok kau . :) , nsb baek laa aku ada mmber yg knal kau n tk sngka gler ble dlm mse yg sme kau bg harapan kt dye . mmg trbaek r kn kteorng kna tipu dgn kau . -.- oke laa , aku tk nafikn yg aku mmg suka kt kau even syg to sikit mcm semut . and kdg2 tu ade laa jgk aku ase mcm nyesal tnggalkn kn kau . tp lpas aku thu yg kau ade bg lgu kt dy smua same mcm ape yg kau buat dkt aku , knonnye laa kau buat smua to untk aku sorng j tp !@%#*# .. ! mmg trus ilg ase syg to . yg ade just benci dkt kau . benci n sakit hati sgt2 thu ?? aku selalu laa jgk usha fb kau . n now yg aku thu kau tgh rpt dye sorng gurl niee . tk kesah laa sape pown gurl yg kau rptto . just kenapa prlu pki ayat yg same tok amik hati n buat dye suka kt kau mcm ayat yg pnh kau ckp kt aku ? kenapa dude ? kau tk ase malu ke ble buat mcm to ? haiyaaaaaaaaaaa . aku terasa kesian kt gurl to . untng laa kn ayat kau manis ble2 brckp n handsome . handsome kew? erk . no comment psl to . babe ! smpi ble kau nk buat gurl2 kt laur sane mcm ape yg kau da buat kt aku ek ? kau tk kesian ke kt aku n gurl2 yg da jd mngsa kau or bkl mngsa kau ? -..- . tlg laa . stop laa permainan kau niee . aku brsyukur gler ble da tk mnharap n brhnti suka kt kau . fuhh ! brsyukur gilerr (: . |